A világ új virtuális játszótere a Facebook. A közösségi média nem csodaszer, itt is erőfeszítéseket kell tenni. A kifogások természetesen sokszor helytállóak és nehéz felgyűrni az ingujjunkat és neki látni, de aki egyet is igaznak érez az….az valami nagyon jóból kimarad.

1. A közösségi marketing is csak egy hóbort.

2. A közösségi marketing még gyerekcipőben jár.

3. Kevés ügyfelem használ közösségi hálózatokat.

4. Kit érdekel mások milyen szerencse sütit esznek?

5. A csicsergés, mint komoly marketing taktika?

6. Nincs rá időm.

7. Hogyan fog ez nekem megtérülni?

8. Rengeteg anyagot kell gyártanom.

9. Itt még senki sem tudja mit csinál!

10. A negatív hozzászólásokkal tönkretehetik a cégem hírnevét.

Amennyiben a felsorolt állítások közül egyet vagy akár többet is a magadénak érzel, igaznak vélsz, csupán egyetlenegy ellenérvvel meg kell, hogy győződj arról, hogy nem számít. Nem számít, hogy sok idő, hogy negatív hozzászólások érkezhetnek, nem számít, hogy feleslegesnek találod. A közösségi marketingé a jövő és ha szeretnél a jövőben sikeres vállalkozást üzemeltetni akkor felejtsd el a felsorolt tíz ellenérvet. Mert ez a jövő már a potenciális vásárlók jelene. Ilyen szituációban születhetett meg a Nike szlogenje, ne gondolkozz többet rajta, figyelj, tanulj és just do it! Hát ennyi.