Házi terepszemlét tartottunk, milyen témakörökért rajong a Magyar. Azokat a kategóriákat gyűjtöttük össze, ahol első blikkre nincs üzleti megfontolás, marketinges álca a toborzás mögött, csupán szórakoztató szándékkal jöttek létre. (Márpedig szórakoztatni nagyon kifizetődő..) Az abszolút győztes tábor a I bet Hungary can get 1 million fans before any other European Country. 113.795 rajongó –val, amelyből egyértelművé válik, ha kell igenis összefogunk, hogy lenyomjunk más országokatJ  Tehát tanulságnak feljegyezzük, hogy a motiváció fontos elem.

A városok közül önállóan Budapest vezet, (46.190 rajongó) sallangoktól (I love, the best, nem tudok nélküled élni…stb) mentesen. Az egyik kedvencem a “I’m from Hungary.” “Are you Hungry? AHAHAHAHAH-” “No, it’s not funny.” (27.044 rajongó) tábor és közvetlenül utána következik az, amelyet kifejezetten nem kedvelek, de ha már 26.168-an rajonganak érte nem hagyhatjuk ki: A faszom, inkább visszafekszem aludni. Azért valaki elmondaná mitől sikeresebb ez a tábor, mint például az I ♥ Magyarország 4.988 rajongó –val? Na jó, a kérdés költői, a szívem mélyén tudom a választ. Aki még gondolkodik, segítségnek bedobom, hogy a „Gondolkodom, ha már vagyok… (agymosás, celebpletykák és győzike helyett)” klubnak 3798 rajongója van. Na de visszatérve a témánkhoz, a rangsorban a következő érmes és kreatív gondolaton alapuló klub a Vajon lehet-e több rajongója ennek a szép almának, mint Orbán Viktornak? (23.013 rajongó) Ennek sikerén felbuzdulva számtalan további kísérlet útjára indult, azonban meg sem közelítette ezt az eredményt. (Lehet-e ennek a körtének több rajongója mint annak az almának… és ennek a vörös tehénnek mint annak a fáradt körtének….vááááá). Szintén mezítelenül találkozhatunk a BALATON csoporttal (24.762 rajongó) ezt követi házi versenyünkben a sokaknak szívet melengető nosztalgikus csoport a  Bob a Bobek          (18.063 rajongó).

Kifejezetten nagy lázban égett a Facebook egy belföldi házi verseny során, ahol ugyan teljesen értelmetlenül, de egymásnak feszültek a nemek és lettek belőle női igenek. Nő vs Férfi, Melyik oldalnak lesz hamarabb 10.000 Rajongója?**Nők Oldala!** 17.541 rajongó ezzel szemben a férfiak 9020 tagot tudtak “összeharácsolni”. Mi lehet ebből a tanulság? Marketinges szempontból biztosan az, hogy a nők aktívabbak az online világban. Az I can drink more than you, because I’m Hungarian. 15.941 tagot tud magáénak, azonban roppant gyanús az a Zwack-os kép a profilban… Igyunk még, mondta a magyar, Pálinka (14.348 rajongó), erre együnk is egy falatot…mit is? Például lángost, az úgyis jól felszívja a piát, de hogy ne vegyék el ittas vezetésért a jogsinkat, használjuk a BKV- pótlót (12.746 rajongó). A sor végére maradt még az abszolút kedvenc utolsó két tábor. Tehát ittunk, utaztunk, Lángost (12.589 rajongó) is ettünk, jöhet az együtt sírósnevetős nosztalgia! Retro mondatok – amiket legalább 10 éve nem mondtál!(8.277 rajongó) Zárásként pedig a Facebook egyik gyöngyszeme, hiszen van mondanivalója, értéket közvetít, megkockáztatom, hogy már-már súrolja az értelmiségi kategóriát és mégis labdába rúgott a „nagyokkak” szemben: Nincs olyan, hogy DE VISZONT! (7.136 rajongó)

A tanulság pedig, hogy egy jó ötlettel, gondolattal tízezreket vonzhatunk csoportunkba. Balgaság lenne marketinges fejjel parlagon hagyni ezeket az embereket. Hozzunk létre mi is frappáns csoportokat, ahová elhelyezhetünk oldal-ajánlást, amely nem tolakodó, zavaró a közösségi élet érzékeny ugarán! Motiváljunk, szórakoztassunk, értéket szolgáltassunk.