Vegyük tudomásul, hogy sokaknak a Facebook a második otthonuk vagy a virtuális fészkük. Akiknek esetleg más a motivációjuk Facebook jelenlétük kapcsán, rájuk is igazak az alábbi mélyre ásó alaptörvények. Mivel potenciális ügyfeleink itt laknak, tiszteletben kell tartanunk házi szabályaikat. Ne nyomulj, ne kopogtass, ne pusholj! A Te feladatod, hogy konyhát építs,, vendégeld meg  őket, lakjanak jól. Érezzék a finom sütemény illatát ahogyan belépnek és ettől megéheznek.

Nézzük a gyakorlatot, hogyan főzzünk a Facebookon. Hogy mit és hogyan tálalsz, eldől minden.
Hozz létre egy csoportot, rendeld a saját egyéni fiókodhoz, így azonnal népszerűsítheted barátaid, ismerőseid körében főztödet, persze csak lassan, finoman, kedvesen. A régi nagyi féle módszer, hogy egy 7 fogásos ebéd után azért egyél még egy kicsit a rétesből, mert hát úgy össze vagy szakadva kedveském nem kifizetődő.
Csoportodnak ne a cégnevedet add, hiszen ki szeretne „enni”a vállfa Bt.-nél? Itt biztosan nem lakunk jól. Hiába a tied egy hangzatos étterem, vendégeingnek széles körben nem rejt pikáns falatokat. Ez alól csupán akkor vagy kivétel, ha a Coca-Colát, a Star Bucks-ot vagy netán a túrórudit szeretnéd eladni, népszerűsíteni.
Tehát, például ha te kis méretű autókat szeretnél eladni ennek az értékes célcsoportnak,  akkor hozd létre a „nem a méret a lényeg” klubot.
A szíve, a kulcsa és a non plusz ultrája, hogy olyan csoportot főzzünk, alkossunk, amely véleménymegosztó vagy formáló, beindítja a fogaskerekeket, és dobpergés jön a lényeg: érzi, hogy tartozik valahová! Tartozni valahová. Ízleljük meg ezeket a szavakat és a mögöttes tartalmát. Aranyhalaink kiknek enni adunk és beköltöztek hozzánk véleményt akarnak formálni, vitatkozni szeretnének egy szóval szellemileg jól akarnak adni vagy csupán nassolnának egy kicsit.
Nos, már feltűrtük ingujjunkat, keverjük, kavarjuk ételünket, sózzuk, borsozzuk. Készül az étel és létrehoztunk egy vicces vagy éppen véresen komoly (steak?!) vagy épp pikáns klubot. Ekkor veszed fel a házigazda azaz a moderátori szerepet. Nagyon kell óvnod, ápolnod, féltened őket, hiszen ők csak vendégek és bármikor szabadon távozhatnak. Azonban, ha kellően eltalálod az adagokat és a fűszereket, akkor már a tenyeredből esznek.   Ehhez érezni kell szívből, hogy mi a reklám és a mély, meggyőző tartalmak aránya amelyet tálalsz. Senki sem szeretne csak a sütivel jól lakni, tehát előétellel kezdünk és így sorban.
Nézzük erre a pozitív mintát, az esettanulmányt, hogy Facebook csillagos szakácsokká váljunk!

Nézzük a gyakorlatot, hogyan főzzünk a Facebookon. Hogy mit és hogyan tálalsz, eldől minden.
Hozz létre egy csoportot, rendeld a saját egyéni fiókodhoz, így azonnal népszerűsítheted barátaid, ismerőseid körében főztödet, persze csak lassan, finoman, kedvesen. A régi nagyi féle módszer, hogy egy 7 fogásos ebéd után azért egyél még egy kicsit a rétesből, mert hát úgy össze vagy szakadva kedveském nem kifizetődő.
Csoportodnak ne a cégnevedet add, hiszen ki szeretne „enni”a vállfa Bt.-nél? Itt biztosan nem lakunk jól. Hiába a tied egy hangzatos étterem, vendégeingnek széles körben nem rejt pikáns falatokat. Ez alól csupán akkor vagy kivétel, ha a Coca-Colát, a Star Bucks-ot vagy netán a túrórudit szeretnéd eladni, népszerűsíteni. Tehát, például ha te kis méretű autókat szeretnél eladni ennek az értékes célcsoportnak,  akkor hozd létre a „nem a méret a lényeg” klubot. A szíve, a kulcsa és a non plusz ultrája, hogy olyan csoportot főzzünk, alkossunk, amely véleménymegosztó vagy formáló, beindítja a fogaskerekeket, és dobpergés jön a lényeg: érzi, hogy tartozik valahová! Tartozni valahová. Ízleljük meg ezeket a szavakat és a mögöttes tartalmát. Aranyhalaink kiknek enni adunk és beköltöztek hozzánk véleményt akarnak formálni, vitatkozni szeretnének egy szóval szellemileg jól akarnak adni vagy csupán nassolnának egy kicsit.
Nos, már feltűrtük ingujjunkat, keverjük, kavarjuk ételünket, sózzuk, borsozzuk. Készül az étel és létrehoztunk egy vicces vagy éppen véresen komoly (steak?!) vagy épp pikáns klubot. Ekkor veszed fel a házigazda azaz a moderátori szerepet. Nagyon kell óvnod, ápolnod, féltened őket, hiszen ők csak vendégek és bármikor szabadon távozhatnak. Azonban, ha kellően eltalálod az adagokat és a fűszereket, akkor már a tenyeredből esznek.   Ehhez érezni kell szívből, hogy mi a reklám és a mély, meggyőző tartalmak aránya amelyet tálalsz. Senki sem szeretne csak a sütivel jól lakni, tehát előétellel kezdünk és így sorban.
Nézzük erre a pozitív mintát, az esettanulmányt, hogy Facebook csillagos szakácsokká váljunk!